رسمی؛ مدافع برزیلی لیل به آرسنال پیوست

رسمی؛ مدافع برزیلی لیل به آرسنال پیوست

خبرگزاری فوتبالی - گابریل ماگالیائش مدافع میانی 22 ساله لیل به آرسنال ملحق شد تا در کنار مارتینلی، ویلیان و داوید لوئیز دسته برزیلی ها را در این تیم انگلیسی تکمیل کند.

به گزارش فوتبالی، ماگالیائش با قیمت 27 میلیون پوند به آرسنال ملحق شد تا به زوج داوید لوئیز در خط دفاع تیم آرتتا تبدیل شود. این مدافع مدتها بود که مورد توجه باشگاه های مختلف اروپایی قرار داشت اما در نهایت راه حضور در آرسنال را انتخاب کرد.

آرسنال برای معارفه رسمی ماگالیائش البته از روش جالبی استفاده کرد. در این ویدیو لوئیز و ویلیان دیده می شوند که تصمیم می گیرند تا با گابریل تماس بگیرند و در مورد پیوستنش به توپجی های لندن از او بپرسند. آرسنال در راه جذب ماگالیائش توانست رقبایی نظیر ناپولی و منچستریونایتد را شکست بدهد و حالا ترکیبش با چهار برزیلی کاملا متحول شده است. این تیم با هدایت آرتتا در ماه های اخیر دو جام کسب کرده و حالا امید زیادی دارد تا توسط مربی اسپانیایی به روزهای خوبش برگردد. ماگالیائش فصل گذشته در لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا برای لیل 34 بازی انجام داد و به یکی از آینده دارترین مدافعان فوتبال اروپا تبدیل شد. البته سالیبای فرانسوی دیگر مدافعی است که توسط آرسنال خریده شده و به زودی به تیم ملحق می شود. این بازیکن فصل گذشته به سن اتین قرض داده شد اما امسال به تیم لندنی ملحق می شود.

4125