گالیانی: نباید می‌گذاشتم تیاگو سیلوا و زلاتان از میلان جدا شوند

گالیانی: نباید می‌گذاشتم تیاگو سیلوا و زلاتان از میلان جدا شوند

خبرگزاری فوتبالی – نایب رئیس و مدیرعامل سابق میلان اعلام کرده جدایی تیاگو سیلوا و زلاتان جزء بزرگترین افسوس‌های زندگی‌اش است.

به گزارش فوتبالی، گالیانی به اسکای اسپورت گفته: دو افسوس بزرگ نقل و انتقالاتی دارم. یکی از آن دو افسوسم مربوط به توز است و حتی روزش را هم به خاطر دارم. ۱۲ ژانویه سال ۲۰۱۲. دیگر افسوسم مربوط به فروش زلاتان ابراهیموویچ و تیاگو سیلوا است. پس از ۸ سال یکی از آن‌ها به میلان برگشته و یکی دیگر هم برای چلسی بازی می‌کند. هر دو نفر آن‌ها جزء مهم‌ترین بازیکنان چند سال گذشته پاریسن ژرمن بوده‌اند.

زلاتان و تیاگو سیلوا رد سال ۲۰۱۲ با مبلغ ۶۰ میلیون یورو به پاریسن ژرمن پیوستند و از همان دوران میلان افت کرد. بسیاری هم پایان دوران برلوسکونی را همان روزها می‌دانستند که با خروج این دو ستاره موافق کرد و میلان دیگر نتوانست در سری آ قهرمان شود. آخرین قهرمانی میلان در سری آ با حضور این دو بازیکن و سرمربیگری آلگری بدست آمد و پس از آن یوونتوس تمام قهرمانی‌های لیگ را کسب کرد.

گالیانی در ادامه گفته: البته این شکست‌های نقل و انتقالاتی همه با آن شب مشهور در استانبول مقایسه می‌شود.

میلان در فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۵ در استانبول در حالی که در ابتدا ۳-۰ از لیورپول پیش بود، ۳ گل دریافت و در ضربات پنالتی بازی را به رقیب واگذار کرد.

1101