رسانه‌های ایتالیایی: سوارز با یوونتوس به توافق شخصی رسیده

رسانه‌های ایتالیایی: سوارز با یوونتوس به توافق شخصی رسیده

خبرگزاری فوتبالی – رسانه‌های معتبر فوتبال ایتالیا شامل اسکای اسپورت، گازتا دلو اسپورت و کوریره دلو اسپورت گزارش داده‌اند که سوارز با تیم یوونتوس به توافقات شخصی رسیده است.

به گزارش فوتبالی، سوارز که به او اعلام شده در برنامه فصل بعد کومان جایی ندارد تصمیم گرفت قراردادش را فسخ کند و به طور رایگان به تیم مورد نظرش برسد. تیم‌های زیادی خواهان این مهاجم اروگوئه‌ای بودند اما حالا خبر رسیده او با یوونتوس توافق کرده است. در واقع یوونتوسی‌ها که به دنبال راهی برای جدایی ایگواین و رهایی از دستمزد بالای این بازیکن بودند حالا با توجه به خبری که TYC داده و اینکه ایگواین قرارداد اینتر میامی را پذیرفته، می‌توانند به سراغ گزینه‌های مدنظرشان بروند. ایگواین با این قرارداد می‌تواند در کنار فدریکو، برادرش که سال‌هاست در MLS بازی می‌کند حضور داشته باشد. ایگواین هم البته به دنبال فسخ قراردادش است تا به صورت رایگان به تیم‌های دیگر برود زیرا او هم اطمینان دارد که در یوونتوس فصل آینده جایی برای او نیست.

به نظر می‌رسد دو تیم یوونتوس و بارسلونا برای فصل آینده علاوه بر تغییر سرمربی تغییرات گسترده‌ای هم در ترکیب تیم‌ها خود خواهند داشت. کومان در بارسا دست به انقلاب زده و به نظر می‌رسد پیرلو هم می‌خواهد یوونتوس را به طور کامل تغییر دهد و تا امروز هم گزینه‌های متفاوتی را برای خرید زیر نظر گرفته.

1101