نیمار و دو بازیکن دیگر پاریسن ژرمن به کرونا مبتلا شدند

نیمار و دو بازیکن دیگر پاریسن ژرمن به کرونا مبتلا شدند

خبرگزاری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن به کرونا مبتلا شد.

به گزارش فوتبالی، پاریسن ژرمن در بیانیه ای در توییتر اعلام کرد که تست کرونای سه تا از بازیکنان این تیم مثبت اعلام شده است که آنخل دی ماریا و لئاندرو پاردس آرژانتینی و نیمار برزیلی این نفرات هستند. باشگاه پاریسی پروتکل های بهداشتی لازم را در مورد این سه بازیکن اعمال خواهد کرد و آنها به قرنطینه خواهند رفت تا جلوی شیوع بیشتر بیماری گرفته شود.

بازیکنان پاریسن ژرمن پس از شکست مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا به تعطیلات رفتند و دو بازی اول این تیم در لیگ فرانسه به تعویق افتاد. بازیکنان پی اس جی به تعطیلات رفتند که در تصاویر منتشر شده از آنها کاملا واضح بود که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده اند. نیمار سرشناس ترین بازیکنی است که از زمان شروع بحران کرونا در جهان به ویروس کووید-19 مبتلا شده است.

انتظار می رود که هر سه بازیکن در روزهای آینده قرنطینه اجباری را پشت سر بگذارند و بعد از آن که نتیجه تست کرونای بعدی آنها منفی اعلام شد، به تمرینات برگردند و بتوانند به پی اس جی در شروع مسابقات لیگ فرانسه کمک کنند. نیمار تعطیلات پرهیاهویی را داشت و به نظر می رسد که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی عامل ابتلای وی به کرونا بوده است.

4125