سرخیو راموس؛ امید اول گلزنی در تیم ملی اسپانیا

سرخیو راموس؛ امید اول گلزنی در تیم ملی اسپانیا

خبرگزاری فوتبالی – سرخیو راموس در ۸ بازی از ۹ بازی ملی قبلی خود توانسته گل بزند اما نزدیک به یک سال از آخرین گل ملی‌اش گذشته. با این حال او بهترین گلزن فعلی تیم ملی اسپانیا است.

به گزارش فوتبالی، ویروس کرونا برای چندین ماه، بازی‌های ملی را به تاخیر انداخته و حالا پس از چند ماه که بازی‌های ملی آغاز شده، راموس در تیم ملی اسپانیا، یکی از باتجربه‌ترین و بهترین گلزنان است.

سرخیو راموس در لیست بازیکنان جدید تیم ملی اسپانیا بیشترین گل را زده و توانسته ۲۱ بار برای لاروخا گل به ثمر برساند. در واقع سرخیو راموس تنها ۴ گل کمتر از مجموع گل‌هایی که دیگر اعضای فعلی تیم ملی اسپانیا به ثمر رسانده‌اند گل زده است. پس از راموس رودریگو مورنو با ۸ و سرخیو بوسکتس گلزن‌ترین بازیکنان هستند.

در حال حاضر آلوارو موراتا آمار خوبی برای تیم ملی کشورش ثبت کرده و در ۳۳ بازی توانسته ۱۷ بار دروازه حریفان را باز کند اما واقعیت این است که تیم ملی اسپانیا پس از خداحافظی داوید ویا نتوانسته جانشین خوبی برای این مهاجم بیابد. در دیگر تیم‌های ملی اما وضعیت بسیار خوب است. رونالدو ۹۹ گل برای پرتغال به ثمر رسانده و در تیم ملی بلژیک هم بیش از ۱۴۰ گل توسط بازیکنان هجومی این تیم شامل لوکاکو (۵۲ گل) ادن هازارد (۳۲ گل) کوین دی بروین (۱۹ گل) و دریس مرتنز (۳۸ گل) وارد دروازه حریفان شده. این مسئله در حالی اتفاق می‌افتد که مجموع اعضای تیم فعلی اسپانیا تنها ۴۶ گل ملی به ثمر رسانده‌اند.

1101