اونزوئه: تصمیم مسی برای جدایی با تفکر گرفته شده، ناگهانی نیست

اونزوئه: تصمیم مسی برای جدایی با تفکر گرفته شده، ناگهانی نیست

خبرگزاری فوتبالی - خوان کارلوس اونزوئه دستیار سابق لوئیز انریکه در بارسلونا در روز پنجشنبه در مصاحبه با رادیو کادنا سر گفت که تصمیم مسی برای جدایی از تیم کاتالان با تفکر قبلی بوده است و به صورت ناگهانی گرفته نشده است.

به گزارش فوتبالی، اونزوئه گفت که از تصمیم مسی متعجب شده است اما می داند که این تصمیم ناگهانی نبوده است. وی افزود:" این تصمیم ناگهانی نبود، بلکه فکر شده بود و قطعا دلایل خودش را داشته است. با توجه به شناختی که از مسی دارم، می توانم این را قاطعانه بگویم. البته من فکر می کردم که مسی فوتبالش را در بارسلونا تمام می کند و به همین خاطر تصور می کنم که چنین تصمیمی برایش آسان نبوده است."

کمک مربی اسبق بارسلونا در مورد احتمال ماندن مسی هم صحبت کرد:" اگر بماند قطعا انگیزه ای که از شانزده سالگی داشته را حفظ خواهد کرد. او با جاه طلبی بیشتری ظاهر خواهد شد، می خواهد برنده شود و هواداران را راضی نگه دارد. قطعا مسی دوست دارد که در جایی باشد که شانس بیشری برای موفقیت داشته باشد. وقتی بازنشسته شود، عملکردش به شکل بهتر و درست تری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت."

وی در این باره که به بیماری مغزی مبتلا شده هم صحبت کرد و بیان کرد:" این مسئله باعث شده تا به شکل متفاوتی به زندگی نگاه کنم. سعی می کنم که از وقت گذرانی کنار دوستان و خانواده ام لذت ببرم. حالا خیلی بهتر از سالهای گذشته استراحت می کنم."

4125