پسر سیمئونه با اتلتیکو قرارداد حرفه ای امضا کرد

پسر سیمئونه با اتلتیکو قرارداد حرفه ای امضا کرد

خبرگزاری فوتبالی - جولیانو پسر سوم سیمئونه اولین قرارداد حرفه ای خود را با اتلتیکو امضا کرد. این مهاجم 17 ساله در این باره در صفحه خود در شبکه های اجتماعی نوشت:" خیلی خوشحالم که اولین قرارداد حرفه ای خود را با اتلتیکو امضا کردم و به پیشرفت در دوران فوتبال خود ادامه می دهم."

به گزارش فوتبالی، جولیانو که توسط عمه اش سیمئونه که وکیلش خودش و پدرش است، همراهی می شد، اولین قرارداد حرفه ای خود را امضا کرد. این مهاجم فصل گذشته به آکادمی اتلتیکو ملحق شد و عملکرد خوبش باعث شد تا سفید و قرمزپوشان تصمیم به حفظ او و تمدید قراردادش بگیرند.

جولیانو در رده های پایه ریورپلاته بازی کرده است که اتلتیکو برای خرید وی به عنوان حق رشد به باشگاه آرژانتینی 120 هزار یورو پرداخت. البته هر سه فرزند سرمربی اتلتیکو بازیکن حرفه ای هستند: جیووانی موفق ترین است که در حال حاضر در کالیاری بازی می کند، جیانلوکا در تیم ایبیزا توپ می زند و جولیانو نیز در حال حاضر در تیم جوانان اتلتیکو حضور دارد.

دیگو سیمئونه قبل از آن که به عنوان مربی اتلتیکو نامش را سر زبان ها بیاندازد سالها در فوتبال اروپا به خصوص در اینتر به عنوان بازیکن می درخشید و از بازیکنان کلیدی تیم ملی آرژانتین به شمار می رفت.

4125