دفاع مجدد گیگز از گرت بیل: او به زمان بیشتری برای بازی نیاز دارد

دفاع مجدد گیگز از گرت بیل: او به زمان بیشتری برای بازی نیاز دارد

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی ولز در هفته‌ی دوم لیگ ملت‌های اروپا به مصاف بلغارستان خواهد رفت. رایان گیگز که هدایت ولز را برعهده دارد باز هم از گرت بیل حمایت کرد و به تمجید از او پرداخت.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل در رئال مادرید جایگاه بسیار متزلزلی دارد و زیدان اعتقادی به او ندارد. آینده‌ی بیل در مادرید مبهم است او حتی در بازی اخیر تیم ملی ولز هم فقط 45 دقیقه به میدان رفت. رایان گیگز درباره‌ی او گفت:" با این وضعیتش چیزی تغییری نمی کند. من همیشه وقتی گرت به اینجا می آید خوشحالم. او در اردوی تیم عالی است و کسی است که همه به دنبالش می گردند. مانند هر کس دیگری باید زمان بیشتری برای تمرین و بازی کردن داشته باشد. من در بازی گذشته از گرت راضی بودم چرا که او توانست 45 دقیقه به خوبی بازی کند. او فقط دو یا سه روز تمرین کرده بود. فنلاند یک تیم فیزیکی بود و کار را برای ما سخت کرد، بنابراین او در این 45 دقیقه خوب بود."

گیگز درباره‌ی نکو ویلیامز گفت:" این اولین تجربه خارق العاده از نکو بود. او وارد زمین شد و به ما انرژی داد. او کیفیت خود را در تمرینات نشان داد و قطعاً برای من در انتخاب ترکیب مشکل ایجاد کرده است. داشتن این چنین مشکلی خوب است. ما واقعاً برای نکو خوشحالیم."

1470