چرا اورتون انتقال خامس را رسما اعلام نمی‌کند؟

چرا اورتون انتقال خامس را رسما اعلام نمی‌کند؟

خبرگزاری فوتبالی – برای بسیاری از هواداران فوتبال جای سوال است که چرا خبر انتقال خامس به اورتون رسما اعلام نمی‌شود.

به گزارش فوتبالی، از همان آغاز نقل و انتقالات، خامس رودریگز یکی از اصلی ‌ترین گزینه‌های جدایی از رئال مادرید بود. او فصل گذشته درجمع شاگردان زیدان فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و پیشتر هم وضعیت خوبی در رئال مادرید نداشت. او در زمان سرمربیگری کارلو آنچلوتی به رئال مادرید پیوست اما از زمانی که آنچلوتی رئال را ترک کرد هیچ مربی به او اعتماد نکرد تا حالا خامس که می‌خواهد از رئال مادرید جدا شود در فکر همکاری دوباره با آنچلوتی باشد.

در چند هفته اخیر شایعات زیادی در همین زمینه منتشر شده که همه آن‌ها حاکی از توافق خامس با اورتون بوده. روز جمعه‌ هم این بازیکن با آنچلوتی در شهر لیورپول در یک رستوران دیده شد اماهنوز خبر انتقالش به تیم اورتون تایید نشده.

در حال حاضر همه تصاویر ملاقات آنچلوتی و خامس را مشاهده کرده‌اند اما اورتونی‌ها تنها انتقال آلان به این تیم را تایید کرده‌اند و اعلام خبر رسمی پیوستن خامس را پیش خود نگه داشته‌اند. مارکا نوشته اورتونی‌‌ها می‌خواهند در بازار نقل انتقالات امسال تیمی قدرتمند داشته باشند و به همین دلیل تمام توافقات با خامس انجام شده اما اعلام رسمی این انتقال مانند سکانس پایانی یک فیلم برای هواداران اورتون است و مدیران این تیم می‌خواهند این انتقال را به عنوان یک فینال بزرگ و هیجان انگیز اعلام کنند.

1101