تاریخ دقیق روزهای سخت مسی؛ از اولین تمرین تا روز انتخابات بارسلونا

تاریخ دقیق روزهای سخت مسی؛ از اولین تمرین تا روز انتخابات بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی – مسی روزهای سخت و متفاوتی را پیش رو دارد. از اولین روز حضور دوباره‌اش در تمرین تا روز انتخابات بارسلونا.
به گزارش فوتبالی، با تایید ادامه حضور مسی در بارسلونا و چالش‌های پیش روی این بازیکن،‌ حالا چند تاریخ مهم پیش روی این بازیکن است که مارکا آن‌ها را بررسی کرده است.

7 سپتامبر (۱۷ شهریور)
مسی قرار است در این روز به تمرینات بارسلونا اضافه شود. او البته قبل از حضور در تمرین، تست‌های مربوط به کرونا را هم پشت سر بگذارد.

۲۶ و ۲۷ سپتامبر (۵ و ۶ مهر)
در این تاریخ می‌توان انتظار اولین حضور مسی با پیراهن فصل جدید بارسلونا را داشت. بارسلونا در اولن بازی خود در لالیگای امسال در هفته سوم مقابل ویارئال در نیوکمپ قرار می‌گیرد.

۴ ژانویه تا ۱ فوریه(۱۵ دی ماه تا ۱۳ بهمن)
با توجه به اعلام ماندن مسی، اگر بارسلونا بخواهد از فروش مسی پولی به جیب بزند باید در این تاریخ و در جریان پنجره نقل و انتقالات زمستانی کاری انجام دهد.

۱۵ مارچ تا ۴ آپریل (۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین)
بارسلونا در ماه دی رسما تاریخ دقیق برگزاری انتخابات باشگاه را اعلام می‌کند که احتمالا در تاریخی بین ۲۵ اسفند تا ۱۶ فروردین برگزار می شود اهمیت آن برای مسی دوچندان است. شاید حتی گزینه انتخاب شده بتواند مسی را برای ادامه حضورش در بارسلونا قانع کند.

۳۰ ژوئن (۱۰ تیر)
تلخ ترین روز ممکن برای هواداران بارسلونا این روز است زیرا قرارداد مسی در این تاریخ به اتمام می‌رسد. شاید تا قبل از آن، تمدید قرارداد انجام شود اما در غیر این صورت، ۱۱ تیر اولین روزی خواهد بود که مسی دیگر بازیکن بارسلونا نیست.

1101