تماس بارسلونا با هافبک بایرن مونیخ؛ بازگشت تیاگو به نیوکمپ

تماس بارسلونا با هافبک بایرن مونیخ؛ بازگشت تیاگو به نیوکمپ

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا تلاش می کند تا ترکیبش را برای فصل آینده تکمیل کند. این تیم به دنبال خرید در خط حمله برای جانشینی سوارز و خرید در خط هافبک برای جانشینی ویدال و راکیتیچ است. برای خط حمله به نظر می رسد که ممفیس دیپای هلندی اصلی ترین گزینه باشد چرا که خرید لوتارو مارتینز تا حدودی مشکل شده است و از سویی در خط هافبک نیز جورجینیو واینالدوم هلندی و تیاگو آلکانتارا به اصلی ترین گزینه ها تبدیل شده اند.

به گزینه فوتبالی، واینالدوم گزینه محبوب کومان است در حالی که تیاگو گزینه محبوب مدیران تیم است. محصول آکادمی بارسلونا بدین ترتیب می تواند پیشنهاد لیورپول را رد کند و به نیوکمپ برگردد.

نشریه آلمانی بیلد گزارش داده است که بارسلونا با اطرافیان تیاگو تماس گرفته است تا این بازیکن را به خدمت بگیرد. جدایی این هافبک از بایرن قطعی است و حتی از هم تیمی های خود در بایرن مونیخ هم خداحافظی کرده است و حالا باید دید که به کلوپ در آنفیلد ملحق می شود یا این که بخشی از پروژه جدید بارسلونا خواهد شد. تیاگو فقط یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد و به همین خاطر جذب وی برای مشتریانش کار مشکلی به شمار نمی رود. این بازیکن در حال حاضر از بدنه های تیم ملی اسپانیا با هدایت لوئیز انریکه است.

4125