روایت جالب آلفونسو دیویس و نامزدش از روزی که با هم آشنا شدند

روایت جالب آلفونسو دیویس و نامزدش از روزی که با هم آشنا شدند

خبرگزاری فوتبالی - آلفونسو دیویس مدافع کناری بایرن مونیخ در زمان آشنایی اش با جوردین هویتما مهاجم تیم زنان پاریسن ژرمن برای این که با او قرار بگذارد، روش جالبی را انتخاب کرد و خیلی ساده پرسید:" می خواستم بدانم که آیا می خواهی نامزد آلفونسو دیویس باشی؟"

به گزارش فوتبالی، دیویس فصل درخشانی با بایرن مونیخ داشت و توانست قهرمان سه جام شود. او و نامزدش جوردین که در تیم پاریسن ژرمن بازی می کند به تازگی کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرده اند و با پاسخ دادن به سوالات هوادارانشان آنها را سرگرم کردند. این زوج سه سال و نیم است که با هم هستند. در زمانی که با هم آشنا شدند، دیویس 16 ساله بود و جوردین فقط 15 سال سن داشت اما این دو سالهای خوبی را با هم داشته اند.دیویس در مورد اوایل آشنایی آنها گفت:" من یک نوجوان بودم. شاید سوال من وحشتناک بود اما فراموش نکنید که فقط شانزده سال سن داشتم. داشتیم به سمت محل تمرین می رفتیم. از هویتما خواستم که بایستد تا با هم حرف بزنیم."

هویتما حرفش را قطع کرد و گفت:" نه، تو در آن جا تمرین نمی کردی. تمرین تو صبح بود و تو به مدرسه آمدی تا با هم به محل تمرین من بوریم." دیویس در ادامه صحبتش گفت:" من می خواستم هویتما را به تمرین ببرم. می دانستم که این همان روزی است که باید آشنایی خود را رسمی کنیم. خیلی استرس داشتم و سعی می کردم که اعتماد به نفس پیدا کنم. چیزی درون من گفت که آن جمله را بگویم و گفتم."

هویتما باز هم حرفهای آلفونسو را قطع کرد و گفت:" بگذار خودم بگویم. از من پرسید "می خواستم بدانم که آیا می خواهی نامزد آلفونسو دیویس باشی؟" و دیویس گفت:" البته به نظر می رسد که آن جمله جواب داد!"

این زوج زمانی با هم آشنا شدند که هر دو در تیم ونکوور وایتکپس بازی می کردند، جایزه بهترین بازیکن زیر 17 سال کانادا را برده بودند و می دانستند که روزهای بزرگی برای دوران فوتبالشان در راه است. 

4125