خامس: آنچلوتی یک دلیل مهم برای پیوستن من به اورتون است

خامس: آنچلوتی یک دلیل مهم برای پیوستن من به اورتون است

خبرگزاری فوتبالی – خامس رودریگز اعتراف کرده کارلو آنچلوتی نقشی بسیار مهم در انتقال او از اورتون به رئال مادرید داشته است.

به گزارش فوتبالی، خامس رودریگز یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی کلمبیا در جام جهانی ۲۰۱۴ بود که در زمان آنچلوتی به تیم رئال مادرید پیوست. او در رئال هیچگاه نتوانست موفقیتی مستمر داشته باشد و حتی مدتی هم به بایرن مونیخ قرض داده شد تا آن‌جا هم زیر نظر آنچلوتی بازی کند. حالا او که متوجه شده که جایی در ترکیب رئال ندارد از این تیم جدا شد و با پیوستن به تیم اورتون باز هم قرار است زیر نظر آنچلوتی در لیگ برتر انگلیس کار کند.

خامس رودریگز پس از رسمی شدن قراردادش با تیم اورتون به وب سایت رسمی این باشگاه گفته: من خیلی خیلی خوشحال هستم که در این باشگاه بزرگ حضور پیدا می‌‌کنم. باشگاهی که تاریخ زیادی دارد. سرمربی این هم من را به خوبی می‌شناسد. توسط آنچلوتی و دستیارانش قانع شدم که می‌توانیم دستاوردهای بزرگی داشته باشیم. یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که باعث شد اینجا حضور پیدا کنم،‌ حضور کارلو آنچلوتی بود.

خامس در ادامه افزود: با او در ۲ تیمی که پیشتر با هم همکاری داشتیم لحظات بسیار خوبی را تجربه کردم. او یک دلیل بزرگ برای آمدن من به اورتون بود.

1101