آنچلوتی: خریدهای اورتون فشار روی من را افزایش داده است

آنچلوتی: خریدهای اورتون فشار روی من را افزایش داده است

خبرگزاری فوتبالی - کارلو آنچلوتی تایید کرد که پس از هزینه 60 میلیون پوندی اورتون در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فشار روی این مربی بیش از پیش شده است. 

به گزارش فوتبالی، اورتون روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی خود فصل را آغاز خواهد کرد. آنچلوتی معتقد است که هنوز کارهای زیادی برای تغییر شکل آینده باشگاه باید انجام شود. او پس از شکست 0 - 1 برابر تاتنهام در ماه جولای روحیه و شرایط روانی بازیکنان خود را زیر سوال برده بود. خرید بازیکنانی چون خامس رودریگز که پیش از این در رئال مادرید و بایرن نیز با کارلتو کار کرده بود و همچنین آلان برای باشگاه ارزان نبوده اما آنها اولویت‌های اصلی این تیم در بازار نقل و انتقالات بوده‌اند. موفقیت‌های زیادی تحت مدیریت فرهاد مشیری، مالک اصلی باشگاه، در چهار سال گذشته به دست نیامده و آنچلوتی دسامبر سال گذشته به این تیم پیوست تا شرایط را تغییر دهد و آنها را به مدعی اصلی حضور در جمع 4 تیم صدر جدول تبدیل کند. 

سرمربی سابق چلسی درباره شرایط جدید تیمش گفت: " صادقانه باید بگویم که تیم خوب است و ما به اهدافی که داشتیم رسیدیم. این فشار را روی ما بیشتر می‌کند و این نیز منصفانه است. من می‌خواستم تیمی اهل رقابت داشتم و حالا آن را در اختیار دارم بنابراین کاملا طبیعی است که مسولیت بیشتری برای جنگنده‌تر کردن تیم در راه رسیدن به رده‌های بالای جدول داشته باشم. هدف ما مشخص است. باید برای قرار گرفتن در جمع تیم‌های برتر لیگ تلاش کنیم. "

1811