بارسلونا و درخواست کمک از مدیربرنامه رونالدو؛ هدف: جذب مارتینز!

بارسلونا و درخواست کمک از مدیربرنامه رونالدو؛ هدف: جذب مارتینز!

خبرگزاری فوتبالی – بارسلونا در راه جذب مارتینز از مندز کمک خواسته است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونایی‌ها همچنان می‌خواهند مارتینز را جذب کنند و بیخیال جذب او نشده‌اند. به همین دلیل هم می‌خواهند از مدیربرنامه مشهور دنیای فوتبال، خورخه مندز (مدیر برنامه کریستیانو رونالدو) کمک بگیرند.

اینتری‌ها بابت فروش مارتینز ۱۱۱ میلیون یورو می‌خواسنتد تا بند آزادسازی این بازیکن آرژانتینی فعال شود اما تا اینجای کار مدیران تیم بارسلونا نتوانسته‌اند با اینتر توافق کنند. در همین زمینه رسانه کوریره دلو اسپورت گزارش داده که بارسلونا از خورخه مندز درخواست کرده تا به باشگاه بارسلونا کمک کند. کوریره نوشته بارسلونا از مندز خواسته تا در راه فروش بازیکن و افزایش بودجه به آن‌ها کم کند. به طور مثال یکی از بازیکنانی که می‌تواند به اینتر بپیوندد تا قیمت مارتینز برای بارسلونا کمتر شود، جونیور فیرپور است که طبق اخبار شنیده شده جایی در برنامه‌های رونالد کونان ندارد.

مارکا نوشته لوتارو می‌خواهد به بارسلونا بپیوندد و نماینده‌‌های این بازیکن هم می‌خواهند این مسئله به بهترین شکل ممکن انجام شود اگرچه که قرار است در روزهای آتی نمایندگان مارتینز در خصوص تمدید قرارداد با مدیران اینتر هم جلسه داشته باشد.

روز گذشته رسانه اکسپرس اعلام کرده بود صلاح یکی از گزینه های مد نظر کومان است اما به نظر نمی‌رسد بارسلونا توانایی جذب صلاح و مارتینز را به صورت همزمان داشته باشد.

1101