ولخرجی جدید گواردیولا: به دنبال خرید گران‌ترین مدافع تاریخ

ولخرجی جدید گواردیولا: به دنبال خرید گران‌ترین مدافع تاریخ

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی برای خرید خوزه ماریا خیمنز از اتلتیکو مادرید دست به کار شده و پیشنهادی رسمی ارائه کرده است. تیم انگلیسی حاضر است برای خرید این مدافع اروگوئه ای 89 میلیون یورو بپردازد تا او را به گران ترین مدافع تاریخ تبدیل کند. سیتی برای جذب وی 89 میلیون یورو نقد به علاوه پنج میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پیشنهاد داده که بدین ترتیب جذب وی می تواند 94 میلیون یورو هزینه داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، اتلتیکو در حال حاضر تمایلی به فروش خیمنز ندارد و زمانی که پیشنهاد سیتی به دستشان رسید خواستار دریافت رقم فسخ قرارداد این بازیکن یعنی 120 میلیون یورو شدند. گواردیولا به دنبال خرید در پست مدافع میانی است و حتی در شرایطی که تیم های بزرگ به علت بحران مالی ناشی از کرونا نمی توانند هزینه های زیادی داشته باشند اما مربی اسپانیایی همچنان به دنبال خرید گرانقیمت است. در حقیقت در سالهای اخیر سیتی مدافعان گرانقیمت دیگری نظیر استونز و لاپورته را هم خریده بود که حالا گواردیولا به دنبال جذب بازیکن دیگری است.

خیمنز یکی از کاپیتان ها و بازیکنان باتجربه اتلتیکو مادرید است و حالا باید دید که راه حضور در فوتبال انگلیس را در پیش می گیرد یا این که همچنان در تیم سیمئونه خواهد ماند.

4125