میهایلوویچ: امکان داشت بمیرم!

میهایلوویچ: امکان داشت بمیرم!

خبرگزاری فوتبالی – میهایلوویچ می‌گوید اگر پزشکان اجازه نمی‌دادند در اولین بازی فصل گذشته بولونیا کنار زمین حضور پیدا کند امکان داشت بمیرد.

به گزارش فوتبالی، در جولای ۲۰۱۹ مشخص شد سینیشا میهایلیوویچ، مربی تیم بولونیا به سرطان خون مبتلا شده. او از آن زمان به شیمی درمانی پرداخت و پس از تثبیت وضعیتش پزشکان به او اجازه داده در اولین بازی فصل بولونیا مقابل ورونا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ حضور پیدا کند.

میهایلوویچ در گفت و گو با TG1 در این رابطه گفته: در آن روز که با ورونا در تاریخ ۲۵ آگوست بازی داشتیم، اگر آن‌جا نبودم امکان داشت بمیرم. حتی اگر ضعیف هم بودم باید هم قدرتم را نشان می‌دادم و هم این که در حقیقت من شخصی هستم که مبارزه متقابل می‌کنم. من همیشه از کسانی که مغز استخوان‌شان را اهدا می‌کنند ممنون هستم. نمی‌دانم چه کسانی هستند اما آن‌ها زندگی من را نجات دادند.

میهایلوویچ در ادامه افزود: وقتی شما سرطان خون داشته باشید سخت است تا دیگر بیشتر از این بترسید. مثل جنگ می‌ماند. پس از آن چه چیزی ممکن است شما را بترساند. اگر در ماه فوریه یا مارچ که مشکل ایمنی بدن داشتم دچار کرونا شده بودم واقعا خطرناک بود اما حالا کاملا سلامتی‌‌ام را بازیافته‌ام.

سرمربی تیم بولونیا در پایان گفت: دوستم ایبرا را می‌بینم اما امیدوارم بهتر از آخرین بار باشد که ۵ چک به صورت‌مان خورد!
منظور میهایلوویچ شکست ۵-۱ این تیم مقابل میلان در ماه جولای است.

1101