هافبک جوان بارسلونا می‌خواهد در این تیم بماند

هافبک جوان بارسلونا می‌خواهد در این تیم بماند

خبرگزاری فوتبالی - در حالی که به نظر می‌رسد رونالد کومان به ریکی پوچ اعتقادی ندارد و می‌خواهد که او به طور قرضی بارسلونا را ترک کند، اما این هافبک جوان خواستار ماندن در بارسلوناست و می‌خواهد در این تیم رقابت کند و جایگاهی بدست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان از ریکی پوچ خواسته بود که در این تابستان بارسا را به طور قرضی ترک کند. به گزارش مارکا، پدر ریکی پوچ به تازگی با سران بارسلونا ملاقات کرده است و به آن‌ها گفته که پسرش می‌خواهد در نیوکمپ بماند و در این باشگاه رقابت کند و جایگاهی بدست بیاورد. در این تابستان، آرتور ملو و ایوان راکیتیچ از خط هافبک بارسلونا جدا شده‌اند و آرتورو ویدال هم بزودی جدا خواهد شد، اما با این وجود باز هم کومان نمی‌خواهد روی ریکی پویگ حساب باز کند و به او گفته که باید نیوکمپ را ترک کند. این هافبک 21 ساله اولین بازی‌اش در لالیگا را در 13 آوریل 2019 مقابل هوئسکا انجام داد.

تنها هافبکی که در این تابستان به جمع آبی و اناری ها پیوسته، میرالم پیانیچ است که در ازای انتقال آرتور ملو، از یوونتوس آمد. در هر صورت باید دید که آیا رونالد کومان به ریکی پوچ اعتماد می‌کند و او را در بارسا نگه می‌دارد یا این بازیکن را به فروش می‌رساند.

1470