میهایلوویچ پس از شکست خوردن بولونیا: میلان زلاتان داشت ما نداشتیم!

میهایلوویچ پس از شکست خوردن بولونیا: میلان زلاتان داشت ما نداشتیم!

خبرگزاری فوتبالی- میهایلوویچ اعتقاد دارد زلاتان باعث شکست بولونیا شده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم بولونیا و میلان به مصاف هم رفتند که در آن میلانی‌ها با نتیجه ۲-۰ و با ۲ گلی که زلاتان به ثمر رساند حریف خود را شکست دادند.

سینیشا میهایلوویچ پس از دیدار مقابل میلان به خبرنگاران گفت: بازی نسبتا متعادل بود. شاید خودمان را باور نداشتیم اما بازیکنان تا لحظه آخر جنگیدند و دو فرصت بزرگ گلزنی ایجاد کردیم. میلان ابراهیموویچ داشت و ما نداشتیم. هر فرصتی که میلان خلق می‌کرد از طریق زلاتان بوجود می‌آمد. بنابراین او بود که تفاوت را رقم زد اما تیم من هر کاری که باید را انجام می‌داد. ما بولونیا هستیم و آن‌ها میلان و در لحظاتی باید فشار را تحمل می‌کردیم. آن‌ها در فرم بهتری قرار دارند اما در ۱۵ دقیقه انتهایی به خوبی آن‌ها را عقب راندیم.

سرمربی بولونیا در ادامه درباره درخشش دوناروما گفت: مقصر من بودم که برای اولین بار به او بازی دادم! او نمایش معجزه آسایی داشت و همیشه مقابل من اینگونه بازی می‌کند اما خوشحالم که فوتبال  خوبی بازی کردیم و فرصت ایجاد کردیم.

میهایلوویچ درباره جذب ستاره ۲۰ ساله دیناموکیف، سوپریاگا گفت: ما در جایگاهی نیستیم که با بازیکنی که می‌تواند تیم را تغییر دهد بازی کنیم. نابراین تصمیم داریم تا روی بازیکنان جوان تمرکز کنیم.

1101