بارسلونا هنوز با مدافع آمریکایی آژاکس به توافق نرسیده

بارسلونا هنوز با مدافع آمریکایی آژاکس به توافق نرسیده

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا با آمدن رونالد کومان، در این پنجره‌ی نقل و انتقالاتی به دنبال جذب یک مدافع راست است. از گزینه‌های مختلفی پیرامون آبی و اناری پوشان نام برده می‌شد اما اکنون گفته می‌شود که بارسلونا به دنبال جذب سرجینیو دست، مدافع جوان و آمریکایی آژاکس است و در این راه با بایرن مونیخ رقابت خواهد کرد. گفته می‌شد که سران بارسا با این بازیکن به توافق شخصی رسیده‌اند اما این ادعا رد شده است.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که سرجینیو دست در حال حاضر اصلی ترین گزینه‌ی بارسلونا برای پست مدافع راست است. ESPN گفته بود که آژاکس حتی قیمت این مدافع را هم برای بارسلونا مشخص کرده اما به نظر می‌رسد که هر دو باشگاه هنوز در حال مذاکره هستند و توافقی حاصل نشده است.

مکس آرونز، مدافع راست نوریچ سیتی هم یکی دیگر از گزینه های بارسلوناست اما انتقال او به بارسلونا می‌تواند یک شگفتی بزرگ باشد چرا که این بازیکن به همراه نوریچ سیتی از لیگ برتر به دسته‌ی پایین تر سقوط کرد و اگر به نیوکمپ برود پیشرفت عجیبی در زندگی حرفه‌ای خود کرده است.

در هر صورت فعلا بارسلونا با هیچ مدافع راستی به توافق نرسیده است اما با توجه به اینکه نلسون سمدو به فروش رسید قطعا بارسا بزودی یک دفاع راست به خدمت خواهد گرفت.

1470