ماجرای جالب توپ بازی سوپرکاپ اروپا؛ از سرتاسر دنیا با عشق!

ماجرای جالب توپ بازی سوپرکاپ اروپا؛ از سرتاسر دنیا با عشق!

خبرگزاری فوتبالی – امشب دیدار سوپرکاپ اروپا بین دو تیم بایرن مونیخ و سویا در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود. توپ بازی امشب توسط آدیداس طراحی شده و در طراحی آن از نقاشی کودکان استفاده شده است.

به گزارش فوتبالی، این توپ که بر پایه طرح «سوباسا» که طرح استفاده شده در لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های جهان است ساخته شده در پس زمینه خود شامل ۱۸ تصویر نقاشی شده توسط کودکانی خاص است. این کودکان توسط بنیادهای حامی کودک یوفا، حمایت می‌شوند و نقاشی‌هایشان به صورت کمرنگ رو توپ چاپ شده است. چالش کشیدن نقاشی از ۲ سال پیش و در جریان فعالیت‌های آموزشی انجام شده در Escola Branca در لیرای پرتغال آغاز شده و کودکان بسیاری در این چالش شرکت کرده‌اند.

ماجرای جال توپ بازی سوپرکاپ اروپا؛ از سرتاسر دنیا با عشق!

سارا کریا ۱۱ ساله، یکی از کودکانی است که در این چالش شرکت کرده و حالا نقاشی‌اش روی توپ استفاده شده است. او که خودش هم به فوتبال علاقه دارد در نقاشی‌اش دو دختر که دست همدیگر را کنار توپ گرفته‌اند و با گرفتن دست یکدیگر بهم محبت می‌کنند کشیده. او با ابراز خوشحالی از این مسئله گفته: اگر قرار بود امروز یک نقاشی بکشم، بهتر از آن نقاشی که روی توپ منتشر شده، می‌کشیدم. برای من فوتبال یعنی عشق، دوستی و اتحاد.

1101