وست برومویچ 3-3 چلسی؛ فرار بزرگ لمپارد از بحران

وست برومویچ 3-3 چلسی؛ فرار بزرگ لمپارد از بحران

خبرگزاری فوتبالی - چلسی که با خریدهای کهکشانی در تابستان به یکی از مورد توجه ترین تیم ها در شروع فصل تبدیل شده، به سختی از شکست مقابل وست برومویچ گریخت و هر چند که در نیمه دوم نمایش بی نظیری داشت اما به نظر می رسد که هنوز تیم لمپارد خیلی کار دارد.

به گزارش فوتبالی، چلسی در سه بازی آغازین خود در لیگ برتر انگلیس یک برد، یک تساوی و یک شکست نصیبش شده است. در حقیقت تیم آبی پوش لندنی هفته گذشته در مقابل لیورپول مغلوب شد و حالا به سختی در مقابل وست برومویچ از شکست گریخت.

چلسی در نیمه اول مقابل وست برومویچ در 27 دقیقه سه گل خورد تا یک کابوس وار برای تیم لمپارد رقم خورد. رابینسون دو بار و کورتلی گلهای تیم وست بروم را زدند. مربی انگلیسی بین دو نیمه سعی کرد که حال و هوای بازیکنانش را عوض کند و موفق هم شد. در حقیقت مونت و اودوی در دقایق 45 و 70 گلهای دوم و سوم را زدند و بعد از آن آبی پوشان تا آخرین دقایق تلاش کردند تا از شکست فرار کنند چرا که دومین شکست پیاپی می توانست آنها را به بحران فرو ببرد و حجم بالایی از انتقادها را به سمت لمپارد سرازیر کند. تامی آبراهام در دقیقه 93 گل تساوی را به ثمر رساند تا چلسی یک امتیاز نوبرانه را از این بازی به دست بیاورد.

4125