مدیران استقلال چه زمانی در خصوص الکس نوری توضیح می‌دهند؟

مدیران استقلال چه زمانی در خصوص الکس نوری توضیح می‌دهند؟

خبرگزاری فوتبالی- ماجرای انتخاب مربی جدید استقلال یکی از اصلی ترین دغدغه های هواداران این تیم است. بعد از جدایی آندره‌آ استراماچونی از استقلال و آمدن فرهاد مجیدی نمیکت آبی ها همواره موضوع داغ هواداران این تیم بوده است.

به گزارش فوتبالی، نتایج خوب استقلال با استراماچونی در ابتدای لیگ نوزدهم شاید تا همیشه از ذهن هواداران این تیم پاک نشود. هواداران استقلال و مربی ایتالیایی در مدت زمان کوتاهی که با هم همکاری داشتند توانستند رابطه خوبی با یکدیگر بر قرار کنند. هواداران آبی حتی با فرهاد مجیدی که جانشین استراماچونی شد تعارف نداشتند و بعد از استعفای مجیدی و سپرده شدن سکان هدایت استقلال به دست مجید نامجومطلق به عنوان گزینه موقت؛ آنها انتظار توافق با الکس نوری مربی دورگه ایرانی- آلمانی را داشتند زیرا با قانون جدید سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر ممنوعیت ورود مربی و بازیکن خارجی جدید به لیگ ایران، نوری تنها گزینه مناسب و مورد تایید هواداران بود که هنوز مشخص نیست قرارداد او در صورت حضور در ایران ریالی خواهد بود یا دلاری.

در هر حال مدیران استقلال در آستانه لیگ بیستم باید مربی جدید خود را خیلی زود انتخاب کنند البته سکوت مدیران استقلال در خصوص نوری تا پایان بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا دور از تصور نبود تا نامجومطلق و بازیکنانش با تمرکز کافی در بازی ها حضور داشته باشند اما بعد از گذشت حدود 18 ساعت از شکست و حذف استقلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مدیران استقلال هنوز توضیحی در مورد مذاکره یا عدم مذاکره، توافق یا عدم توافق با نوری ارائه نکرده اند. 

9697