تاتنهام 1-1 نیوکاسل؛ سه امتیاز از دست آقای خاص پرید

تاتنهام 1-1 نیوکاسل؛ سه امتیاز از دست آقای خاص پرید

خبرگزاری فوتبالی - تاتنهام در مقابل نیوکاسل با تک گل لوکاس مورا تا دقیقه 97 پیش بود اما ویلسون با ضربه پنالتی کار را به تساوی کشاند تا لندنی ها با کسب یک امتیاز خانگی فعلا به رکورد چهار امتیاز از سه بازی برسند.

به گزارش فوتبالی، تیم ژوزه مورینیو که هفته گذشته ساوتهمپتون را گلباران کرده بود این بار به یک امتیاز رضایت داد تا فعلا چهار امتیازی شود. مورینیو که عادت دارد به داوران اعتراض کند بعید نیست که به خاطر این که با پنالتی ، پیروزی از دستش پریده باز هم به داوران حمله کند هر چند که این هم چیزی را عوض نمی کند.

تیم لندنی سه شنبه باید مقابل چلسی در جام اتحادیه بازی کند و پنجشنبه نیز در لیگ اروپا بازی خواهد داشت و هفته ای تعیین کننده و پرفشار خواهند داشت تا تکلیف دو جام دیگر تعیین می شود.به همین خاطر مورینیو ترجیح داد که لوکاس مورا و سون را تعویض کند تا به آنها برای بازیهای حساس پیش رو استراحت بدهد اما همین مسئله کار دستش داد و در دقایق پایانی امتیازهای مهمی را واگذار کرد. تاتنهام حالا باید روی ادامه فصل و دو بازی حساس آینده تمرکز کند. البته آنها در لیگ انگلیس نیز یکشنبه آینده به مصاف یونایتد می روند که مربی پرتغالی به مصاف تیم سابقش خواهد رفت.

4125