اعلام رسمی سایت رئال مادرید: ادن هازارد مصدوم شده است

اعلام رسمی سایت رئال مادرید: ادن هازارد مصدوم شده است

خبرگزاری فوتبالی – ادن هازارد باز هم مصدوم شد.

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد که به تازگی پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش به تمرینات رئال اضافه شده بود دوباره مصدوم شده و دیدار لوس بلانکو مقابل وایادولید را از دست داده است. این خبر را سایت رسمی باشگاه رئال مادرید اعلام کرده و گفته این بازیکن بلژیکی در پای راست خود دچار مصدومیت شده است.

سایت رئال به طور دقیق مدت زمان دور ماندن هازارد از میادین را اعلام نکرده اما رسانه مارکا مدت زمان دوری هازارد را ۳ تا ۴ هفته اعلام کرده و به این ترتیب هازارد علاوه بر از دست دادن دیدار رئال مادرید مقابل وایادولید، بازی مقابل لوانته که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود را هم از دست خواهد داد.

خبر دیگر برای هازارد این است که او در لیست دعوت شده‌های تیم ملی بلژیک برای حضور در دیدار دوستانه مقابل ساحل عاج و دیدار در چهارچوب رقابتهای لیگ ملت‌های اروپا مقابل انگلیس و ایسلند هم قرار گرفته اما به دلیل مصدومیتش این بازی‌ها را هم از دست می‌دهد.

هازارد که پیش از فصل گذشته با امضای قراردادی گران قیمت به رئال پیوسته تا به حال با ۲ مصدومیت جدی از ناحیه مچ مواجه شده و در فصل گذشته تنها ۱۴ بار به میدان رفته است. حال باید دید او امسال باز هم مانند قبل همواره مصدوم خواهد بود یا خیر.

1101