رسمی؛ پیتر هوگه به میلان پیوست

رسمی؛ پیتر هوگه به میلان پیوست

خبرگزاری فوتبالی – ینس پیتر هوگه به میلان پیوست.

به گزارش فوتبالی، باشگاه میلان دقایقی پیش تایید کرد ینس پیتر هوگه، وینگر نروژی تیم بودوگلیمت را با امضای قراردادی ۵ ساله به خدمت گرفته است.

از زمانی که تیم میلان با تیم بودوگلیمت در چهارچوب رقابت‌های لیگ اروپا بازی کرد، به جذب وینگر این تیم علاقه پیدا کرد و از همان زمان پیگیر وضعیت جذب این بازیکن شد. روز دوشنبه بسیاری از منابع خبری اعلام کردند که کارهای انتقال این بازیکنان انجام شده و میلان توانسته منچستر یونایتد، لایپزیش و سالزبورگ را در راه جذب هوگه شکست دهد و حالا باشگاه میلان رسما این انتقال را اعلام کرد. هوگه در میلان لباس شماره ۱۵ را بر تن خواهد کرد و قراردادش هم تا سال ۲۰۲۵ اعتبار خواهد داشت.

هوگه ۲۰ ساله محصول آکادمی بودوگلیمت است که سابقه بازی در تمام رده‌های سنی زیر ۲۱ سال را در نروژ دارد. او از سال ۲۰۱۶ در تیم اصلی بودوگلیمت بازی کرده و تنها مدت کوتاهی را در تیم آلسوند نروژ حضور داشته. او در ۱۲۴ بازی رسمی که تا امروز انجام داده ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

گفتنی است میلان امشب به مصاف ریو آوه خواه رفت اما طبق چیزی که توتو اسپورت اعلام کرده هوگه نه تنها در این بازی که تحتمال در بازی بعدی مقابل اسپتزیا هم روی نیمکت خواهد نشست.

1101