ادامه مذاکرات یوونتوس با فیورنتینا؛ کیه‌زا به تورین می‌رود؟

ادامه مذاکرات یوونتوس با فیورنتینا؛ کیه‌زا به تورین می‌رود؟

خبرگزاری فوتبالی – یوونتوس در حال مذاکره با فیورنتینا بر سر انتقال کیه‌زا است.

به گزارش فوتبالی، فدریکو کیه‌زا بازیکن تیم فیورنتینا از مدت‌ها پیش مورد توجه تیم یوونتوس بوده و مسئولین تیم تورینی می‌خواستند او را به جمع خود اضافه کنند اما اخبار ضد و نقیضی در این رابطه شنیده می‌شود.

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده مذاکرات ادامه پیدا می‌کند اما هنوز توافقی حاصل نشده. دی مارتزیو اعلام کرده دی شیلیو و روگانی قرار است به عنوان بخشی از قرارداد به فیورنتینا بروند اما تیم فلورانسی بیشتر از این ۲ به دمیرالی علاقه دارد که یوونتوس اصلا قصد فروشش را ندارد.

از سوی دیگر اما اسپورت ایتالیا و گازتا دلو اسپورت اعلام کرد‌ه‌اند فیورنتینا شرایط یوونتوس را پذیرفته و قرار است کیه‌زا با قراردادی قرضی به ارزش ۱۰ تا ۱۲ میلیون یورو به همراه بند خرید اجباری (مبلغ ۵۰ میلیون یورو) که در ۴ قسط پرداخته می‌شود به یووه بپیوندد. مسئله مهم توافق نشده هم شیوه پرداخت مبلغ قرارداد توسط یوونتوس است.

خود کیه‌زا دستمزد ۵ میلوین یورویی یوونتوس را پذیرفته و دوست دارد در تیم پیرلو بازی کند. قرارداد او با فیورنتینا تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد اما از تمدید قرارداد سر باز زده است.

باید دید یوونتوس که قصد دارد با فروش بازیکنانی چون کاستا، روگانی و دی شیلیو پول به باشگاه تزریق کند می‌تواند این انتقال را نهایی کند یا خیر.

1101