اعلام ترکیب آرسنال و لیورپول؛ آرتتا انتقام می گیرد؟

اعلام ترکیب آرسنال و لیورپول؛ آرتتا انتقام می گیرد؟

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب آرسنال و لیورپول برای ادامه مسابقات جام اتحادیه انگلیس مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، تیم میکل آرتتا که در شروع هفته در لیگ برتر مقابل آرسنال با نتیجه سه بر یک مقابل لیورپول  شکست خورده، با انگیزه انتقام وارد زمین می شود. تیم کلوپ هم البته انگیزه زیادی دارد تا به جمع هشت تیم برتر جام اتحادیه برسد چرا که به جز چلسی که حذف شد، همه مدعیان فوتبال انگلیس به یک چهارم نهایی رسیده اند و در جمع هشت تیم حضور دارند.

در مسابقه ای که اول هفته برگزار شد، لاکازت در ابتدا برای ارسنال گل زد اما لیورپول به بازی برگشت و با گلهای مانه، رابرتسون و ژوتا حریفش را در هم کوبید و توانست با اقتدار در بالای جدول لیگ انگلیس قرار بگیرد اما بازی امشب قطعا شرایط متفاوتی دارد چرا که مسابقه در تورنمنت متفاوتی برگزار خواهد شد.

یورگن کلوپ برای بازی امشب این ترکیب را روانه میدان کرده است: آدریان، ریس ویلیامز، نکو ویلیامز، فن دایک، میلنر، گروییچ، جونز، ویلسون، مینامینو، ژوتا و صلاح.

از سویی آرسنال نیز با هدایت میکل آرتتا مربی اسپانیایی خود با چنین ترکیبی پا به میدان گذاشته است: لنو، سدریک ، هلدینگ، گابریل، کولاشیناچ، سبایوس، ویلوک، ژآکا، په په ، انکتیا، ساکا.

در حقیقت هر چند که لیورپول با بخش قابل توجهی از جوان هایش استفاده می کند و به جز فن دایک، میلنر و صلاح تقریبا به همه ستارگانش استراحت داده اما آرسنال بازی را بیشتر جدی گرفته و چهره های جدید این تیم نظیر گابریل ماگالیائش هم در ترکیب قرار گرفته اند.

4125