پیرلو: یوونتوس متفاوتی را مقابل ناپولی خواهید دید

پیرلو: یوونتوس متفاوتی را مقابل ناپولی خواهید دید

خبرگزاری فوتبالی – پیرلو به خبرنگاران گفته یوونتوس متفاوتی را در دیدار مقابل ناپولی مشاهده خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، آندرا پیرلو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل ناپولی به خبرنگاران گفت: احتمال ابتلای ناپلی‌ها به کرونا؟ فکر نمی‌کنم ریسکی وجود داشته باشد زیرا مسئولین لیگ در بیانیه‌ها و راهنمایی‌هایشان همه چیز را شفاف بیان کرده‌اند. ماننند هر بازی دیگری خودمان را آماده کردیم و شرایط روی ما تاثیری ندارد.

پیرلو در ادامه گفت: اعتقاد دارم ناپولی ذهنیت متفاوتی از زمان حضور گتوزو پیدا کرده و تیم قدرتمندی شده است. اگرچه که ما هم با آن‌ها برابریم و می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. بازی‌های پیش فصل زیادی برای کسب تجربه نداشتیم بنابراین آزمون و خطاهایمان را در طول بازی‌ها انجام می‌دهیم. ما مقابل رم یک چیز را امتحان کردیم و مقابل ناپولی هم چیز دیگری را امتحان خواهیم کرد.

سرمربی تیم یوونتوس درباره بازیکنان این تیم گفت: امکان دارد آرتور به عنوان قسمتی از چرخش ترکیب از ابتدا در خط هافبک قرار گیرد. می‌توانیم وادرادو یا فرابوتا را در سمت چپ مشاهده کنیم. آن‌ها پتانسیل بسیار زیادی دارند. دیبالا؟ او ۲ ماه است بازی نکرده اما در دیدار مقابل رم آماده بود تا از روی نیمکت به بازی بیاید. باید ببینیم می توانید در این بازی از ابتدا به میدان رود یا خیر.

1101