جزییات درخواست لیون از رئال مادرید برای فروش حسام عوار

جزییات درخواست لیون از رئال مادرید برای فروش حسام عوار

خبرگزاری فوتبالی - حسام عوار هافبک فرانسوی 22 ساله لیون مورد توجه زیدان و رئال مادرید قرار گرفته است. سرمربی فرانسوی رئال مادرید علنا در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت که عوار را بازیکن بزرگی می داند و دوست دارد که روزی او در رئال ببیند.

به گزارش فوتبالی، اکیپ گزارش داده بود که زیدان شخصا با عوار تماس گرفته است تا این بازیکن را به رئال مادرید بیاورد. در حقیقت فصل گذشته عوار که در پست هافبک هجومی بازی می کند 41 بازی در لیون داشت که 9 گل به ثمر رساند. 

پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا 48 ساعت دیگر بسته خواهد شد و رئال مادرید نیز به خاطر بحران کرونا نتوانسته وارد بازار نقل و انتقالات شود و ترجیح داده که خریدی نکند. اما حالا آس گزارش داده است که المپیک لیون مشکلی با فروش عوار ندارد. تیم فرانسوی برای فروش هافبک تکنیکی خود 20 میلیون یورو نقد به علاوه ماریانو دیاز را طلب کرده است. ماریانو سه سال پیش به لیون ملحق شد و 21 گل به ثمر رساند اما بعد از یک سال به رئال مادرید برگشت. حالا لیون از بازگشت وی استقبال کرده است.

در حال حاضر قیمت عوار در سایت ترانسفرمارکت 49.5 میلیون یوروست و مبلغ درخواستی لیون برای فروش وی  قابل قبول به نظر می رسد.

4125