بحران در کالچیو؛ بازی یوونتوس و ناپولی در آستانه لغو

بحران در کالچیو؛ بازی یوونتوس و ناپولی در آستانه لغو

خبرگزاری فوتبالی - بحران کرونا باز هم برای لیگ ایتالیا مشکل ایجاد کرد. بازی یوونتوس و ناپولی که قرار بود یکشنبه برگزار شود، به احتمال زیاد لغو می شود. در حقیقت ناپولی اعلام کرد که در سومین تست کرونا نتیجه تست الجیف الماس مثبت بوده است.

به گزارش فوتبالی، هافبک مقدونیه ای بدین ترتیب همچون پیتر زیلیسنی و جیاندومنیکو کاستی (مدیر ورزشی باشگاه) به قرنطینه خواهد رفت. باشگاه جنوا که امروز تعداد مبتلایان کرونا در ان به عدد 22 رسید هفته گذشته با ناپولی بازی داشت و همین اتفاق باعث شد تا سه عضو ناپولی به کرونا مبتلا شوند.  با این وجود در حالی که اعضای ناپولی در مسیر سوار شدن به هواپیما برای سفر به تورین بودند، مقامات بهداشتی جلوی سفر آنها را گرفتند و خواستار قرنطینه کل تیم در 14 روز آینده شدند. 

از سویی شنبه شب نتیجه تست کرونای دو عضو یوونتوس مثبت شد که البته این دو نفر عضو دسته بازیکنان یا اعضای کادر فنی نبودند اما کل تیم در محل اردو به قرنطینه رفتند تا خطر ابتلا  به سایر افراد کاهش پیدا کند. در حال حاضر دو باشگاه یوونتوس و ناپولی با مقامات در تماس هستند تا مشخص شود که چه اتفاقی برای بازی یکشنبه رخ می دهد.

یوونتوس در بیانیه ای اعلام کرد که بازیکنان یوونتوس برای بازی یکشنبه شب در ورزشگاه حاضر خواهند شد هر چند که به احتمال زیاد فدراسیون بازی را لغو خواهد کرد تا کار به دادگاه و شکایت کشیده نشود. بر اساس قوانین فقط در صورتی بازی ها لغو می شود که نتیجه تست حداقل 13 نفر منفی یا حداقل 10 نفر مثبت باشد اما مشکل این جاست که ناپولی در حال حاضر با نظر مقامات اجازه خروج از شهرش را ندارد.

4125