روی خوش ضربات پنالتی به پرسپولیس و یحیی

روی خوش ضربات پنالتی به پرسپولیس و یحیی

خبرگزاری فوتبالی- یکی از دغدغه های کادر فنی پرسپولیس ضربات پنالتی بازیکنان این تیم در بازی مقابل النصر عربستان بود.

به گزارش فوتبالی، پس از آنکه جدال دو تیم پرسپولیس و النصر عربستان در پایان 120 دقیقه برنده ای نداشت ضربات پنالتی به عنوان تعیین کننده برنده این بازی مشخص شد. این بار ضربات پنالتی روی خوشش را به پرسپولیس نشان داد و پنج ستاره این تیم به زیباترین شکل ممکن پنالتی‌های خود را گل کردند و حامد لک نیز درخشید و با مهار پنالتی مدافع برزیلی حریف کار خودش را انجام داد تا بردی درخشان و استثنایی نصیب قرمزها شده و تیم زحمتکش، سختکوش، صبور و دونده پرسپولیس به فینال مسابقات برسد.

سرمربی قرمزها که خاطرات خوبی از ضربات پنالتی نداشت شب گذشته و بر خلاف آنچه قبلا رخ داده بود که آخرین آن به یک ماه قبل و بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال بر می گردد با غلبه بر النصر خاصرات تلخ ضربات پنالتی را فراموش کرد تا همراه با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

بازیکنان پرسپولیس که از همان ضربه اول با روحیه پشت توپ ایستادند بعد از به ثمر رساندن اولین پنالتی این تیم توسط کنعانی زادگان و خوشحالی خاص او به سبک خوزستانی ها به نوعی روحیه مضاعف گرفتند تا سایر بازیکنان این تیم همه ضربه ها را دقیق و با تمرکز بالا روانه ی دروازه النصر کرده و نشان دهند در تمرینات روی ضربات پنالتی به خوبی کار کرده بودند.

بعد از بازی دربی برابر استقلال در نیمه نهایی جام حذفی که موجب شکست شاگردان یحیی گل محمدی در ضربات پنالتی شد انتقادات زیادی از بازیکنان باتجربه پرسپولیس صورت گرفت که چرا پشت ضربات پنالتی قرار نگرفتند. حال اما با توجه به نتیجه خوبی که این تیم مقابل النصر در ماراتن پنالتی ها به دست آورد خاطره بد دربی را از اذهان هواداران این تیم پاک کرده تا ضربات پنالتی روی خوش را هم به پرسپولیسی ها نشان دهد.

7655