سوال روز/ شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان زوج جدید خط دفاع تیم ملی؟

سوال روز/ شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان زوج جدید خط دفاع تیم ملی؟

خبرگزاری فوتبالی- پرسپولیس امسال با استفاده از شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاع عملکرد دفاعی خوبی در رقابت های داخلی و خارجی داشت.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس با درخشش خلیل زاده و کنعانی زادگان موفق شد در لیگ نوزدهم با مجموع 17 گله خورده بهترین تیم از این حیث باشد و در لیگ قهرمانان آسیا آنها موفق شد تنها با دریافت 7 گل خود را به فینال این رقابت ها برساند.

شجاع در ابتدای دوران حضور کارلوس کی روش در تیم ملی ایران به اردوی تیم ملی دعوت شد اما بعد از انجام یک مصاحبه علیه کی روش دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشد و بعد از حضور مارک ویلموتس در تیم ملی ایران شجاع بازهم به تیم ملی دعوت نشد تا حالا با حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران این شانس را داشته باشد که پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

در لیست اسکوچیچ مدافعانی همچون مرتضی پور علی گنجی و روزبه چشمی غایب هستند و خلیل زاده و عارف غلامی نفراتی هستند جایگزین این دو بازیکن شده اند.

سید مجید حسینی هم دیگر مدافع دعوت شده به تیم ملی ایران است که در تیم ترابزون اسپور ترکیه توپ می زند اما در ماه ها اخیر مصدومیت مانع درخشش سابق او شده است.

 با این تفاصیل به نظر می رسد عملکرد خوب شجاع و کنعانی زادگان در قلب خط دفاع پرسپولیس اسکوچیچ را مجاب کرده باشد تا از این دو بازیکن در تیم ملی هم به صورت همزمان و در قلب خط دفاع استفاده کند، باید دید اسکوچیچ در بازی با ازبکستان از زوج دفاعی پرسپولیس در تیم ملی هم استفاده می کند یا خیر. 

9697