انتقال اریک گارسیا و دیپای به بارسلونا منتفی شد؟

انتقال اریک گارسیا و دیپای به بارسلونا منتفی شد؟

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که بر خلاف انتظارات بارسلونا روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی را بدون خرید به پایان خواهد رساند.

به گزارش فوتبالی، در فاصله دو ساعت به پایان نقل و انتقالات تابستانی منابع نزدیک به بارسلونا گزارش می دهند که نه ممفیس دیپای هلندی و نه اریک گارسیای اسپانیایی به بارسلونا ملحق نخواهند شد و از سویی عثمان دمبله فرانسوی که مورد توجه منچستریونایتد قرار داشت هم در بارسلونا ماندنی شده است.

با وجود آن که حتی باشگاه لیون هم انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا را محتمل دانسته بود حالا "موندودپورتیوو" گزارش داده است که مدیران بارسلونا قید خرید مهاجم هلندی لیون را زده اند و این انتقال به سرانجام نخواهد رسید. کومان حتی امروز در مصاحبه ای با تلویزیون هلند ابراز امیدواری کرده بود که جذی دیپای به نتیجه برسد اما به نظر می رسد که مدیران بارسلونا نتوانستند با تیم فرانسوی به توافق برسد.

اریک گارسیا مدافع میانی منچسترسیتی هم مورد توجه بارسلونا بود. به گفته رادیو کادناسر، کاتالان ها می خواستند برای جذب وی 10 میلیون یورو بپردازند اما سیتی مخالفت کرد و 20 میلیون یورو طلب کرد.از سویی دیگر این بازیکن در سال 2021 با اتمام قراردادش با منچسترسیتی بازیکن آزاد خواهد شد و می تواند رایگان به بارسا بیاید. البته شاید کاتالان ها در نقل و انتقالات ژانویه برای خرید دو بازیکن تلاش کنند.

4125