تابلوی ورود ممنوع مقابل تفضلی

تابلوی ورود ممنوع مقابل تفضلی

خبرگزاری فوتبالی- بعد از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، بحث تغییرات در لیست بازیکنان به وجود آمد و خیلی‌ها بر این عقیده بودند که این مربی کروات روی حضور رایان تفضلی به عنوان یک مدافع مرکزی مستحکم و باتجربه نظر مثبت دارد. مدافعی که در تیم‌های پایه ساوتهمپتون رشد کرد و سپس به دسته‌های پایین‌تر رفت تا شاید بتواند پیشرفت کند و به لیگ برتر انگلیس هم برسد. اتفاقی که فعلاً با حضور او در چمپیونشیپ همراه شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایران‌ورزشی، تفضلی فصل قبل و بعد از سال‌ها درخشش با پیراهن پتربورو، راهی هال‌سیتی شد تا برای نخستین بار حضور در سطح دوم فوتبال باشگاهی در انگلیس را تجربه کند. ماحصل تلاش تفضلی در هال‌سیتی، انجام 15 بازی و تنها 812 دقیقه حضور در زمین بود. هر چند تفضلی در این حضور اندک توانست دو گل هم به ثمر برساند و خودی نشان بدهد. تفضلی در پایان فصل تصمیم به جدایی از هال‌سیتی گرفت و در انتقالی جالب پیراهن ویکامب واندررز در چمپیونشیپ را پوشید. انتقالی که به تفضلی کمک کرد تا یک فصل دیگر در این سطح باقی بماند. 

ویکامب واندررز در چهار هفته‌ای که از چمپیونشیپ گذشته، چهار شکست به دست آورده و 10 گل دریافت کرده است. این تیم در رده بیست و سوم لیگ بیست و چهار تیمی چمپونشیپ قرار دارد. رایان تفضلی هم در این مدت دو بار در ترکیب ویکامب قرار گرفته و 122 دقیقه در زمین حضور داشته. او هفته دوم و در شرایطی که ویکامب با سه گل از بلکبرن عقب بود به زمین رفت و تیمش در نهایت با پنج گل شکست خورد. هفته سوم هم رایان تفضلی در ترکیب اصلی ویکامب قرار گرفت اما این تیم مقابل سوانسی سیتی با نتیجه دو بر صفر مغلوب شد.

تفضلی 29 ساله و 196 سانتیمتری اما با این آمار نتوانست نظر مساعد دراگان اسکوچیچ را به خود جلب کند. او که در دوره مربیگری کارلوس کی‌روش هم تا آستانه دعوت به اردوی تیم ملی پیش رفت، فعلاً تابلوی ورود ممنوع را پیش روی خود می‌بیند. با توجه به نگاه مثبت اسکوچیچ به بازیکنان داخلی، به نظر می‌رسد تفضلی با چالش بزرگی برای حضور در تیم ملی ایران مواجه است. چالشی که باید ببینیم آیا این مدافع غول‌پیکر می‌تواند از عهده آن بربیاید یا نه؟

1984