آخرین فصل هافبک اسپانیایی در رئال مادرید؟

آخرین فصل هافبک اسپانیایی در رئال مادرید؟

خبرگزاری فوتبالی - لوکاس وازکز 29 ساله است و فقط یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و بعد از آن بازیکن آزاد محسوب خواهد شد. به گفته‌ی مارکا، قرارداد فعلی او تمدید نخواهد شد و این بازیکن اسپانیایی تنها همین فصل پیش‌رو را در جمع مادریدی ها خواهد ماند. لوکاس وازکز در فصل گذشته تبدیل به یکی از چهره های فرعی در رئال مادرید شده بود، چرا که تنها 18 بار در لالیگا به میدان رفت که فقط در 8 بازی یار ثابت بود.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شد که لوکاس وازکز پیشنهاد مالی خوبی برای حضور در لیگ قطر دریافت کرده و از آنجایی که هیچ پیشنهادی از تیم های اروپایی نداشت، پیشنهاد قطری ها که از نظر مالی قابل توجه بود، باعث شده بود تا به حضور در این کشور آسیایی فکر کند، اما هافبک اسپانیایی رئال مادرید در نهایت این پیشنهاد را رد کرد و تصمیم گرفت که در رئال مادرید بماند. 

لوکاس معمولا در پست هافبک راست یا بال راست در رئال مادرید مورد استفاده قرار می‌گرفت اما به نظر می‌رسد که دیگر دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو به سر آمده و سران رئال قصد دارند که به او اجازه دهند تا در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. این بازیکن بیش از 200 بازی برای رئال مادرید انجام داده است.

1470