واکنش جالب راموس به حضور در لیست بهترین مدافعان تاریخ با تاج پادشاهی!

واکنش جالب راموس به حضور در لیست بهترین مدافعان تاریخ با تاج پادشاهی!

خبرگزاری فوتبالی - نشریه فرانس فوتبال در روز دوشنبه لیستی ده مدافع میانی برتر تاریخ فوتبال را اعلام کرد که بکن بائر، بارزی، کومان و ... سرجیو راموس در این لیست حضور دارند. کاپیتان رئال مادرید از این که در این لیست قرار گرفته خیلی خوشحال است و در صفحات خود در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، راموس در بخش استوری اینستاگرامش تصویری فتوشاپی و جالب از خودش منتشر کرده که تاج دارد و توپ طلا زیر پایش است. از سویی کاپیتان رئال مادرید به خاطر حضورش در لیست ده نامزد عنوان بهترین مدافع میانی تاریخ فوتبال در صفحه توییترش نوشته است:"خیلی ممنون فرانس فوتبال که من را به عنوان یکی از ده مدافع میانی برتر تاریخ انتخاب کردی. باعث افتخار من است که اسم من در کنار این بازیکنان تاریخی باشد. یک افتخار واقعی است. ممنون."

راموس 34 ساله حالا این شانس را دارد که عنوان بهترین مدافع میانی تاریخ فوتبال را کسب کند هر چند که خودش قبلا گفته بود:" اگر می خواستم جوایز فردی را ببرم به سراغ ورزش تنیس می رفتم."

لیست ده مدافع میانی برتر تاریخ فوتبال که توسط فرانس فوتبال اعلام شده بدین شرح است : بارزی، مور، بکن بائر، پاسارلا، کاناوارو، سامر، دسایی، گائتانو شیرا، رونالد کومان و سرجیو راموس که نام برنده در ماه دسامبر اعلام خواهد شد.

4125

راموس