ترکیب اسپانیا و پرتغال مشخص شد؛ با رونالدو و بدون راموس

ترکیب اسپانیا و پرتغال مشخص شد؛ با رونالدو و بدون راموس

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب اسپانیا و پرتغال برای یکی از جذاب ترین بازیهای دوستانه ملی امشب مشخص شد که کریستیانو رونالدو در ترکیب قرار گرفته است. ستاره یوونتوس فقط هشت گل تا رسیدن به گلهای ملی علی دایی فاصله دارد که امشب می تواند اولین گام برای دستیابی به هدفش باشد.

به گزارش فوتبالی، پرتغال و اسپانیا دو تن از قدرتمندترین تیم های فوتبال اروپا در حال حاضر هستند که سه یوروی قبلی به آنها رسیده است. پرتغال فاتح یورو 2016 شد در حالی که اسپانیا قهرمانی یورو 2012  و 2008 را از آن خود کرد. حالا دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که همسایه بودنشان همواره باعث شده تا کل کل خاصی با هم داشته باشند. کریستیانو رونالدو پس از ترک رئال مادرید در دو سال اخیر برای تقابل با اتلتیکو به اسپانیا برگشته است و در ماه های آینده هم تقابل جالبی با بارسلونا و مسی خواهد داشت.

ترکیب اسپانیا با هدایت لوئیز انریکه در بازی امشب بدین شرح است : کپا ، سرجی روبرتو، دیگو یورنته، اریک گارسیا، سرجیو رگیلون، بوسکتس، سبایوس، کانالس، دنی اولمو، جرارد مورنو و رودریگو مورنو. 

ترکیب پرتغال با حضور کریستیانو رونالدو در بازی مقابل اسپانیا بدین ترتیب خواهد بود: روی پاترسیو، کانسلو، په په ، روبن سمدو، گررو، رناتو سانچز، موتینیو، نه وس، ترینکائو، آندره سیلوا و کریستیانو رونالدو.

4125