گرت بیل با چهره‌ای خندان در تمرین تاتنهام حاضر شد

گرت بیل با چهره‌ای خندان در تمرین تاتنهام حاضر شد

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل آماده بازگشت به میادین فوتبال است. این بازیکن از مصدومیتش ریکاوری کرده است و برای اولین بار در تمرینات گروهی زیر نظر ژوزه مورینیو شرکت کرد. بازیکن ولزی در تصاویر منتشر شده توسط باشگاه تاتنهام کاملا خندان است و به نظر می رسد که بعد از بازیهای ملی اولین بازی خود را در تیم سفیدپوش خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل به محض انتقال قرضی از رئال مادرید به تاتنهام دچار مصدومیت شد که مشخص شد یک ماه باید از میادین فوتبال دور باشد. خود مورینیو هم اعلام کرده بود که قبل از وقفه بازیهای ملی به فوتبال برنخواهد گشت و به همین خاطر بیل به اردوی تیم ملی ولز نرفت.

گرت بیل که به صورت قرضی از رئال مادرید به تاتنهام رفته، امروز اولین تمرین گروهی خود را انجام داد. او حالا بیش از یک هفته فرصت دارد تا در بهترین شرایط قرار بگیرد و می تواند در هفته پنجم لیگ انگلیس اولین بازی خود را داشته باشد. هواداران تاتنهام بدین ترتیب در روز یکشنبه 27 مهر در بازی مقابل وستهام می توانند برای اولین بار پس از هفت سال، گرت بیل را در ترکیب تیمشان ببینند. این بازیکن در بازیهای اخیر با هیجان از گلهای تاتنهام از روی سکوها خوشحالی کرده است و به نظر می رسد که با تیم جدیدش کاملا هماهنگ شده است. حالا شمارش معکوس برای اولین بازی گرت بیل در تیم لندنی آغاز شده است.

4125