مرسون: حمایت اوزیل از نماد آرسنال باعث تخریب چهره باشگاه شد

مرسون: حمایت اوزیل از نماد آرسنال باعث تخریب چهره باشگاه شد

خبرگزاری فوتبالی - پل مرسون معتقد است که حمایت مسوت اوزیل از گانراسوروس، اژدهای نماد باشگاه، باعث شده که این باشگاه شبیه احمق‌ها به نظر برسد. 

به گزارش فوتبالی، آرسنال در چند روز اخیر به دلیل اتفاقات رخ داده در معرض توجه بوده است. پنجره نقل و انتقالات تابستانی در حالی بسته شد که میکل آرتتا توانست هافبک موردنظرش را از اتلتیکو مادرید خریداری کند. پرداخت بند فسخ توماس پارتی باعث شد که باشگاه در پرداخت دستمزد گانراسوروس به مشکل بخورد و خواهان جدایی او از ورزشگاه امارات شود. این تصمیم درباره شخصیت محبوب ورزشگاه با انتقادات بسیاری روبرو شد. اوزیل اما اعلام کرد که تا زمانی که در این تیم حضور داشته باشد دستمزد این نماد را پرداخت خواهد کرد تا او به کارش ادامه دهد. 

مرسون در گفتگو با دیلی استار درباره این اتفاق اظهار داشت: " مسوت اوزیل با ارائه پیشنهاد پرداخت دستمزد گانراسوروس باعث شد که آرسنال کاملا احمق به نظر برسد. اما اخراج نماد باشگاه هم نشان می‌دهد که افرادی که مدیریت باشگاه در این روزها در اختیار دارند تا چه حد خودخواه هستند. باور نمی‌کنید که من چقدر از این موضوع عصبانی شدم. این کار در سطوح بالا به شکلی باورنکردنی شوکه کننده است. فکر می‌کنم مالکان باشگاه دیگر معنی کلمات را نمی‌دانند. هرکس که تصمیم اخراج نماد باشگاه را گرفت باید به شدت در تفکرات خود تجدید نظر کند. . او زمانی که من در این تیم بازی می‌کردم آنجا بود. کودکان من با او بزرگ شدند. آنها به اندازه بازیکنان به دایناسور علاقه داشتند. از دیدن او خوشحال می‌شدند. کدام باشگاه حتی در لیگ پایین‌تر و با مشکلات مالی چنین کاری کرد؟ حتی اگر آنها در زمان بازگشت هواداران او را برمی‌گرداندند این رفتار بی احترامی بود. "

1811