پیشنهاد عجیب سانتوس به روبینیو: حقوق ماهانه حدود 50 هزار تومان!

پیشنهاد عجیب سانتوس به روبینیو: حقوق ماهانه حدود 50 هزار تومان!

خبرگزاری فوتبالی - سانتوس باشگاه کودکی روبینیو ستاره سابق رئال مادرید و منچسترسیتی چند هفته پیش مذاکرات را برای جذب این بازیکن آغاز کرده بود اما اورلاند رولو مدیر باشگاه برزیلی اعلام کرد که مشکلات مالی این انتقال را به هم زده است.

به گزارش فوتبالی، سانتوس در سال 2017 برای جذب کلبر ریس از تیم هامبورگ آلمان با مبلغ سه میلیون یورو به توافق رسید اما هنوز که هنوزه این مبلغ را نپرداخته و به همین خاطر فیفا در نظر دارد که باشگاه برزیلی را محرومیت کند. روبینیو در حال حاضر در تیم استانبول باشاک شهیر حضور دارد که قرار است در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کند. سانتوس با توجه به مشکلات مالی خود اما تا پایان سال، پیشنهاد بسیار عجیبی به روبینیو داده است: حقوق ماهانه 1.5 یورو (در حدود 50 هزار تومان). در حقیقت باشگاه برزیلی می خواهد با سانتوس قراردادی دو ساله ببندد اما فعلا به علت مشکلات مالی توان پرداخت دستمزد به وی را ندارند. سانتوس زمانی که بتواند طلب خود را به هامبورگ بپردازد و سایه محرومیت از سرش برداشته شود، به روبینیو حقوق عادی خواهد پرداخت.

اورلاندو رولو مدیر باشگاه سانتوس در مورد این پیشنهاد عجیب صحبت کرد:" با اندوه بسیار در قلبم باید اعلام کنم که نمی توانیم روبینیو را به خدمت بگیریم. باید مسئولیت پذیر باشیم. باید در مورد اسطوره باشگاه، روبینیو بگوییم که از صبح روز شنبه منتظر وکیل این بازیکن هستیم تا قرارداد ببندیم. اما متاسفانه مشکل این جاست که سانتو دچار مشکل مالی است و زمان زیادی هم نداریم."

روبینیو پس از ترک رئال مادرید روزهای خوبی را نداشت. به طور مثال او در سال 2013 به خاطر خشونت جنسی در ایتالیا به 9 سال حبس محکوم شد و به همین خاطر فعلا مجبور است که از سفر به ایتالیا خودداری کند چرا که در غیر این صورت زندانی خواهد داشت. روبینیو مجموعا 246 بایز در سانتوس داشته که 109 گل برای این تیم زده است.

4125