عکس/ رفاقت جالب پوگبا با مهاجم فرانسوی بارسلونا

عکس/ رفاقت جالب پوگبا با مهاجم فرانسوی بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - این روز ها که تمامی بازیکنان در اردو های تیم های ملی خود به سر می‌برند شاهد رفاقت های جالبی میان برخی از بازیکنانی هستیم که هم‌باشگاهی نیستند و صرفا در اردوی تیم ملی با هم مواجه می‌شوند. یکی از این مورد ها مربوط به رفاقت پل پوگبا و آنتوان گریزمان است.

به گزارش فوتبالی، چند روز پیش در یک بازی دوستانه فرانسه موفق شده بود با نتیجه 7 بر 1 اوکراین را در هم بکوبد و خط و نشان محکمی برای رقبای خود بکشد. فرانسه در بازی پیش‌روی خود در لیگ ملت های اروپا به مصاف پرتغال خواهد رفت و به دنبال گرفتن انتقام فینال یورو 2016 خواهد بود. فرانسوی ها باز هم مانند فینال یورو 2016 که مغلوب پرتغال شدند، در خاک خودشان به مصاف این تیم خواهند رفت و این بار امیدوارند که بتوانند پرتغال را شکست دهند. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان فوتبال، این نسل از فوتبال فرانسه موفقیت های زیادی را در پی خواهد داشت که یک نمونه از آن قهرمانی مقتدرانه در جام جهانی 2018 روسیه بود.

پل پوگبا و گریزمان رفاقت جالبی در این تیم دارند. هر دوی آن‌ها یک عکس را در صفحه‌ی اینستاگرامشان منتشر کردند تا به نوعی دوستی خود را به نمایش بگذارند. پوگبا با انتشار این عکس نوشت:"گریزو"پل پوکبا

و آنتوان گریزمان هم همان عکس را به شکل سیاه و سفید منتشر کرد.

1470