توضیح روبینیو در مورد حقوق ماهانه هشت میلیون تومانی در سانتوس

توضیح روبینیو در مورد حقوق ماهانه هشت میلیون تومانی در سانتوس

خبرگزاری فوتبالی - روبینیو بازیکن اسبق تیم ملی برزیل و سانتوس برای چهارمین بار مسیرشان به هم گره خورد. روبینیو در سن 36 سالگی به باشگاهی پیوست که در سال 2002 کارش را در آن آغاز کرده بود. روبینیو قرار بود ماهی 1.5 یورو دستمزد بگیرد اما در نهایت او حداقل دستمزد در برزیل یعنی ماهی 230 یورو (معادل هشت میلیون تومان) دستمزد خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق میلان، رئال مادرید و منچسترسیتی به بهانه بازگشت به سانتوس مصاحبه ای انجام داد.

بازگشت به تیم سابقش سانتوس:"خیلی خوشحالم که به سانتوس برگشتم. این تیم من و خانه من است. باشگاهی است که در آن به رویایم رسیدم و بازیکن حرفه ای شدم و حالا فرصت دیگری در این تیم دارم تا در فوتبال بمانم. خوشحالی بی نظیری دارم که نمی توانم با کلمات توصیفش کنم. برای ماندن در اروپا پیشنهادهایی داشتم اما در سن 36 سالگی تصمیم گرفتم که به خانه ام برگشتم و در تیمی باشم که بتوانم کنار همسرم و فرزندانم باشم. دیگر بچه نیستم. تبدیل به مردی شده ام که برایم خانواده در اولویت است. پیشنهادهای زیادی از تیم های خارج از برزیل داشتم اما امروز با قلبم انتخاب کردم. سانتوس خانه من است که برای من خیلی فراتر از یک تیم فوتبال هستند."

دستمزد ماهانه 230 یورو (حدود هشت میلیون تومان):"درست است. در این باره زیاد صحبت نکردم. می دانستم که شرایط اورژانسی است و می خواستم کمک کنم و نقش خود را ایفا کنم و تصمیم گرفتم که تقریبا به طور رایگان در قرارداد پنج ماهه خود بازی کنم. سانتوس به من نیاز داشت همان طور که من در شروع فوتبالم به آنها نیاز داشتم. باید هماهنگ شوم."

دوران حضور در میلان:"چهار سال بی نظیر بود. بیش از 30 گل زدم و اسکودتو و سوپرجام ایتالیا را بردیم. میلان بی نظیری بودکه خوش شانس بودم که در کنار ستارگانی نظیر پاتو، گتوزو، سیدورف، پیرلو، رونالدینیو، تیاگو سیلوا، اینزاگی، کاکا، ابراهیموویچ و ... بازی کردم. حالا ایبرا در آن جا حضور دارد که همیشه بازیکن بی نظیری بود و این افتخار را داشتم که به او تمرین کنم. نسل جدید روسونری ها به یک قهرمان با شخصیت بی نظیر همچون زلاتان نیاز دارند."

بازی اینتر و میلان:" دو بایز بسیار زیبا اما مشکل خواهد بود. اینتر و رئال مادرید در گروهی بسیار سخت قرار گرفته اند اما دو تیم بزرگ هستند که هر دو می خواهند صدرنشین گروه شوند. هر اتفاقی امکان پذیر است. نراتزوری ها در شرایط کنونی خود دلیلی برای حسادت به رئال مادرید ندارند."

4125