هواداران سمپدوریا خطاب به رئيس باشگاه: تو را می‌کشیم!

هواداران سمپدوریا خطاب به رئيس باشگاه: تو را می‌کشیم!

خبرگزاری فوتبالی – هواداران سمپدوریا رئیس این باشگاه را به قتل تهدید کردند.

به گزارش فوتبالی، تنش و جر و بحث بین هواداران تیم سمپدویا و ماسیمو فررو، رئیس این باشگاه در چند سال اخیر باز هم اوج گرفته. قرار بود این تیم به یک هولدینگ شامل چند شرکت به رهبری جیانلوکا ویالی، یکی از اسطوره‌های سمپدوریا فروخته شود که این اتفاق رخ نداد و با توجه به انتشار شایعه‌ای مبنی بر به جیب زدن مبلغ فروش پدرو اوبیانگ، بازیکن سابق این تیم در سال ۲۰۱۵ به وستهم حالا هواداران سمپدوریا بیش از پیش از فررو عصبانی هستند.

این مرد ۶۹ ساله که در شهر رم زندگی می‌کند اخیرا به دلیل همین شایعات و اختلافات با هواداران، توسط عده‌ای ناشناس تهدید به مرگ شده است که البته تهدیدها را به پلیس گزارش داده.

طبق گزارش آنسا چند گلوله به خانه او فرستاده شده و یک بنر هم در تمرین سمپدوریا در شهر جنوا نصب شده که روی آن نوشته شده «تو را می‌کشیم!».

فررو اما در واکنش به این اتفاقات اعلام کرده بیشتر نگران خانواده‌اش است. او به خبرنگاران گفته: نگران بچه‌هایم هستند و تنها مشکل همین است. این کار  من را به فکر نمی‌برد که چه کسانی می‌خواهند این کار را انجام دهند. آن‌ها اگر بتوانند این کار را انجام دهند هم مشکل دارند. بیایید رو در رو به من حرفتان را بزنید! من همه را دوست دارم!

1101