کاستاکورتا: میلان به برلوسکونی نیاز دارد/ با ۱۴ برنده توپ طلا هم‌بازی بوده‌ام

کاستاکورتا: میلان به برلوسکونی نیاز دارد/ با ۱۴ برنده توپ طلا هم‌بازی بوده‌ام

خبرگزاری فوتبالی – مدافع متعصب ایتالیایی سابق میلان در جدیدترین گفت و گوی خود درباره دوران حرفه‌ایش به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، الساندرو کاستاکورتا، مدافع متعصب سالیان گذشته تیم میلان گفته: میلان دلتنگ برلوسکونی است و او را کم دارد. او به لیست نامزدهای توپ طلا نگاه می‌کرد و به سراغ خرید آن‌ها می‌رفت. همیشه ممنون او هستم. حتی اگر از ورود او به سیاست انقتاد کرده باشم. یک بار هم با یکی از رقبای او صحبت کردم که باعث عصبانیتش شد.

کاستاکورتا که در یکی از بهترین تیم‌های تاریخ میلان عضویت داشته می‌گوید: تاسوتی، کاستاکورتا، باره‌سی، مالدینی و... ما به لطف حضور ساچی به آن تیم تبدیلش شدیم. او دیوانه بود. در ابتدا نمی‌توانستیم متوجه شویم که او یک نابغه است یا یک احمق. سخت بود تا تمرینات سنگین او را بپذیریم اما  به خاطر آن تمرینات توانستیم شادی بیافرینیم. کاپلو؟ او برای من بیشتر از یک مربی بود. زمانی که پدرم فوت کرد او مربی من بود و جای پدر من را در برخی لحظات گرفت. همیشه ممنون او هستم. به لطف او توانستم از لحظات سخت عبور کنم.

مدافع سابق میلان با بسیاری از ستاره‌ها بازی کرده است. او می‌گوید: من با ۱۴ برنده توپ طلا هم‌بازی بوده‌ام. فن‌باستن در سن ۲۳ سالگی تنها با یک مچ پای سالم بازی می‌کردم و رونالدو لوئیز نازاریو سر سخت‌ترین حریفی بود که مقابلش بازی کردم. بعضی شب‌ها به آرامش نیاز داشتیم و تفریح می کردیم تا تنش‌ها کم شود اما شب‌ها زمانی است که حرفه‌‌ای‌ها باید استراحت کنند. مالدینی یکی از صمیمی‌ترین دوستان من بود که با او بیرون می‌رفتم اما به نوشیدنی‌ها و دخانیات کاری نداشتیم اما برخی دیگر سراغ آن‌ها می‌رفتند و زمانی که صبح‌ها برای تمرین بیدار می‌شدیم می‌دیدیم بعضی بازیکنان در فرم خوبی نیستند.

1101