بالوتلی که بدون تیم مانده، در مورد آینده اش صحبت کرد

بالوتلی که بدون تیم مانده، در مورد آینده اش صحبت کرد

خبرگزاری فوتبالی - برنامه عامه پسند Gran Hermano  (به معنی "داداش بزرگه") شاید مکان مناسبی برای یک فوتبالیست نباشد تا در مورد اینده کوتاه مدت خود صحبت کند اما ماریو بالوتلی یک بازیکن عادی نیست و این برای همه ثابت شده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن همیشه جنجالی حالا در سن 30 سالگی بدون تیم مانده است چرا که در تابستان به خاطر بی انضباطی و عدم شرکت در تمرینات از برشا اخراج شد و در حال حاضر هیچ تیمی برای خود پیدا نکرده است. پنجره نقل و انتقالات بسته شده اما بالوتلی امیدوار است که به عنوان بازیکن آزاد در تیمی جدید  مشغول به کار شود.

پس از آن که بشیکتاش ترکیه و کلوژ رومانی به عنوان مقاصد احتمالی بالوتلی در نقل و انتقالات تابستانی مطرح شدند، در نهایت هیچ تیمی جرئت نکرد که به سراغ "سوپرماریو" همیشه جنجالی برود چرا که جنجال های این بازیکن در سالهای اخیر خیلی پررنگ تر از فوتبال او بوده اند.بالوتلی اما در برنامه تلویزیونی Gran Hermano  اعلام کرد که در هفته های آینده شرایط ممکن است عوض شود. در حقیقت انوک باروا برادر بالوتلی در این مسابقه تلویزیونی محبوب ایتالیایی شرکت کرده است. بالوتلی در این مصاحبه گفت:" نگران نباشید، تا چند هفته دیگر قرارداد می بندم."

مطبوعات ایتالیا از اسپتزیا، بنونتو و جنوا به عنوان گزینه های احتمالی بالوتلی نام برده اند.

4125