بارسلونا زمان رای گیری استیضاح بارتومئو را اعلام کرد

بارسلونا زمان رای گیری استیضاح بارتومئو را اعلام کرد

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا پنجشنبه شب در نامه ای رسمی به حزب جنرالیتات در کاتالونیا درخواست برگزاری رای گیری برای استیضاح بارتومئو و هیئت مدیره باشگاه در روزهای 11 یا 12 آبان را ارسال کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه بارسلونا پس از در نظر گرفتن سلامت اعضای خود با توجه به شرایط کرونا تصمیم گرفت که رای گیری استیضاح را به روزهای یکشنبه و دوشنبه 11 و 12 آبان موکول کند.حالا باید مقامات کاتالونیا این نامه را تایید کنند و بعد از آن فرایند رسمی رای گیری اغاز خواهد شد.

باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت که رای گیری در دیرترین زمان ممکن با توجه به اساسنامه برگزار شود. اگر در این رای گیری هواداران خواستار استعفای بارتومئو و هیئت مدیره اش شوند، به سرعت این اتفاق رخ خواهد داد و فرآیند انتخاب رئیس جدید باشگاه بارسلونا آغاز خواهد شد که البته رقابت های انتخاباتی داغی در پیش خواهد بود.

بارتومئو در ابتدا در نظر داشت که انتخابات در اواسط اسفندماه برگزار شود اما به نظر می رسد که فشار هواداران در پی عملکرد ضعیف مدیران باشگاه باعث شده تا او به استعفای زودهنگام نزدیک باشد. به هر صورت به نظر می رسد که در حوزه مدیریتی این روزها بارسلونا شرایط بسیار پرالتهابی را سپری می کند.

4125