تعطیلی موقت آکادمی باشگاه یوونتوس به دلیل شیوع کرونا

تعطیلی موقت آکادمی باشگاه یوونتوس به دلیل شیوع کرونا

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه یوونتوس فعالیت آکادمی‌اش را به طور موقت به حالت تعطیلی درآورد.

به گزارش فوتبالی، با شیوع کرونا بسیاری از باشگاه تلاش کردند تا با رعایت پروتکل‌ها، از ابتلای اعضا به این مسئله مصون بمانند اما در برخی تیم‌ها آکادمی‌ها درگیر این بیماری شده‌اند. پیشتر آرسنال یک روز آکادمی خود را به دلیل ابتلای اعضا به کرونا تعطیل کرده بود و حالا یوونتوس با انتشار یک بیانیه اعلام کرده آکادمی این باشگاه موقتا تعطیل خواهد شد.

در بیانیه‌ای که سایت رسمی باشگاه یوونتوس منتشر کرده آمده است: به دلیل وجود چند مورد ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در چند تیم از آکادمی، باشگاه یوونتوس تصمیم به تعطیلی موقت تمام فعالیت‌های مربوط به زنان و مردان در بخش آکادمی را گرفته است. موارد جدید ابتلا و کسانی که با این افراد در رابطه بوده‌اند هم اکنون با رعایت قوانین در قرنطینه حضور دارند.

یوونتوس همچنین ابتلای چند بازیکن زیر ۲۳ سال را به کرونا تایید کرد. در ادامه بیانیه آمده: باشگاه یوونتوس اعلام می‌‌کند که در جریان بررسی‌ها در رابطه با برقرار پروتکل‌ها مشخص شد یک نفر از اعضای تیم زیر ۲۳ سال هم امروز (دیروز) به کرونا مبتلا شده است. نام او الساندرو دی پاردو است.

در حال حاضر علاوه بر دی پاردو، ۹ نفر از اعضای این تیم شامل مربی، ۵ بازیکن و ۳ نفر از نفرات کادر هم به کرونا دچار شده‌اند.

1101