عکس؛ جشن تولد 4 سالگی دختر ایکاردی و واندا نارا

عکس؛ جشن تولد 4 سالگی دختر ایکاردی و واندا نارا

خبرگزاری فوتبالی - مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی پاریسن ژرمن که حاشیه های زیادی در سال‌های اخیر داشته است، تولد 4 سالگی دخترش، ایسابلا ایکاردی را جشن گرفت. مائورو در سال 2014 با واندا نارا ازدواج کرد و دو فرزند با نام های ایسابلا و فرانچسکا دارد. ایسابلا که در تاریخ 27 اکتبر 2016 به دنیا آمده بود، اکنون 4 ساله شده است. فرانچسکا که از او بزرگتر است 5 سال دارد.

به گزارش فوتبالی، ازدواج مائورو ایکاردی با واندا نارا و روابط این دو حاشیه های زیادی در سال‌های اخیر داشته است. ایکاردی همواره سعی می‌کند که از این حواشی فاصله گرفته و زندگی آرام‌تری را کنار نامزدش تجربه کند. او جشنی برای تولد دخترش که 4 ساله شده برگزار کرد. ایسابلا دختر دوم واندا نارا و مائورو ایکاردی است.

مائورو ایکاردی

مائورو ایکاردی در سال‌های اخیر و پس از آشنایی با واندا نارا حواشی زیادی را تجربه کرده است. واندا هم مانند ایکاردی آرژانتینی است. مائورو ایکاردی در حال حاضر 27 ساله است و نارا 33 سال دارد و مجری تلویزیون ایتالیاست. واندا نارا پیش از آشنایی با مائورو ایکاردی بین سال‌های 2008 تا 2013 با مکسی لوپز در ارتباط بود و همین قضیه حواشی زیادی برای این مجری و مهاجم آرژانتینی به وجود آورد.

1470