شروع مشابه رئال مادرید در چمپیونزلیگ دو فصل اخیر

شروع مشابه رئال مادرید در چمپیونزلیگ دو فصل اخیر

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید در دومین بازی از لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 با نتیجه دو بر دو مقابل بروسیا مونشن گلادباخ متوقف شد. مادریدی ها در این بازی در آستانه شکست بودند اما در نهایت توانستند بازی را به تساوی بکشانند و از فاجعه فرار کنند. رئال مادرید در دو بازی ابتدایی خود در این فصل 1 امتیاز گرفته است، اتفاقی که در فصل گذشته هم افتاده بود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در فصل 2019/20 هم لیگ قهرمانان اروپا را ضعیف شروع کرده بود. شاگردان زیدان در فصل گذشته در بازی ابتدایی با نتیجه 3 بر 0 مغلوب پاریسن ژرمن شده بودند و در بازی دوم هم به سختی توانستند بازی 2 بر 0 باخته را مقابل کلوب بروژ با نتیجه 2 بر 2 خاتمه دهند و مانند همین بازی مقابل مونشن گلادباخ، از فاجعه بگریزند. اکنون مادریدی ها در این فصل هم در بازی ابتدایی شکست خوردند و بازی دوم خود را به تساوی کشاندند تا مانند فصل گذشته از 2 بازی ابتدایی خود تنها 1 امتیاز گرفته باشند.

البته رئال مادرید در فصل گذشته موفق شد که از گروه خود صعود کند و باید دید که در این فصل عملکردش چگونه خواهد بود. دیدار بعدی رئال مادرید مقابل اینتر در حکم یک فینال برای کهکشانی‌هاست.

1470